Bättre sent än aldrig =)

Oj, men nu var det läängsän man skrev nåt här.
Har tänkt att jag skulle göra en summering av sommaren 2009 men har lixom inte orkat tagit tag i det.
Iofs kan jag ju komma undan med att sommaren fortfarande är här.. =P

Helt underbara 3 veckor hade jag hemma iaf!!! Tusen tack till alla ni som förgyllde dom!!! <3



Sen jag kom tillbaka hit har det mest vart jobb, alldeles för mycket jobb.
Men även roliga saker har hänt. =) Angelin förgyllde vardagen med ett besök och likaså Susanne. =D
Underbart att ni varit här bara så trist att man var tvungen att jobba.. Men härliga dagar var det iaf! =D

Madonna har jag hunnit vart och tittat på oxå, sjuuuukt bra var det!! Grym show och tributes till Den Största - LOVELY!

Annars flyter väl det mesta på som vanligt här borta. September ser ut att bli en händelserik månad, det ser jag framemot!
2:a september flyttar jag, Camilla och Elina till en ny lägenhet. 1:a helgen åker vi till Budapest för att kika på Ungern-Sverige, VM-kval. Sen så börjar tjeckiskalektionerna oxå och vi kommer få besök av några av våra säljare från England som vi ska ut och äta middag med. Safety-fest med jobbet står oxå på listan likaså en trip till Milano i slutet av månaden. Där i mellan ska vi oxå hinna fira mej och Elina som båda fyller år i September.
Ser framemot en härlig månad! =D
Skulle oxå till England på business trip, träffa en av mina säljare och tillsammans med han hälsa på 2 av mina kunder.
Men så visade det sej att mina kontaktpersoner på dom olika siterna inte var tillgängliga under dom planerade datumen så resan vart inställd för min del. Lite trist men mest troligt kommer det bli av innan jul iaf. =)

Vädret här borta är toppen!!! Varmt som bara den!!! Underbaaaaart!!! Ifall det var nån som undra.. =P

Kommentarer
Postat av: Pinnen

business trip? näe men nu tror ja väl.. härligt å få update på läget, jag var lite orolig där ett tag att ni lagt festandet på hyllan men nu ska jag nog kunna sova om nätterna fortsättningsvis :P

2009-08-29 @ 02:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0