Backstreet Boys och Julbak!

Aaah, va trist det är att vara hemma och va sjuk. När man jobbar vill man va hemma hela tiden men när man är sjuk och är hemma är det bra trist alltså. Ska bli skönt att få komma tillbaka till jobbet och ta tag i all skit som väntar, spendera hela dagarna att försöka lösa problem som är näst intill omöjliga att lösa.. Can't wait! haha.

Började bli lite förkyld i fredagskväll men hoppades att det skulle gå över efter helgen. Men istället så kom febern på söndagnatt och här sitter jag nu, fortfarande hemma i sängen. Feberfri idag iaf, skönt! Har vart till doktorn, eller jaa faktiskt 2, idag. Haha. Har iaf fått "sjukpapperna" till jobbet nu så det känns bra.

Större delen av dagen har spenderats här sängen, mycket tecknat har det blivit. =)

I måndags var vi iväg på Backstreet Boys! Jag, Camilla, Dada och Elina. Faan va skoj det var!!! Vart 11 år på nytt! =P Konserten bjöd på mycket härliga känslor såklart och självklart en hel del skratt! Sjunga det kan dom grabbarna men dansa.. hm mnjae, kanske inte riktigt lika bra, haha. Så underbart att se alla löjliga danser, oerhört avancerade.. hrm hrm.. hahaha. Hade blivit jättebesviken om det hade vart en massa coola grejer. Är så lycklig att det var precis som man minns dom från förut - toppen var det verkligen! =D
Lite småkär i Nick måste jag nog erkänna att jag blev igen, jaa ok lite i AJ med kanske. ;)
När Nick brände av linen "Without you we wouldn't be here. We love you!" kände man nästan hur man drogs in i 1996-BSB-hysterin igen - "And I love you Nicky boy!!!". Skämt å sido, det hade faan nästan kunna hända. Tur att man höll sej i skinnet och nöjde sej med att riva av ett litet glädetjut istället. hahaha.
Dada har kort därifrån (själv var jag tvungen att lämna in min kamera i deposit-båset, fy huun!). Lägger upp så fort jag får dom av henne. =)

Bakningen våran är det mest Elina och Camilla som stått för kan man säga men hjälpt till att smaka har jag gjort iaf. ;) Mums! haha.
Igårkväll pyntade vi lite kakor och det ville jag absolut inte missa! Gu va skoj sånt där är! =D




Nu ska jag forsätta att lyssna lite på Backstreet Boys innan det är dax att avverka ett par avsnitt till av Duck Tales. =D

"-How did you do that?! How did you move so fast?!?!"
"- AJ taught me."


Brilliant! hahaha!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ÄLSKA DUCK TALES!!! pratade om det på jobbet bara för nåra dar sen, dom går ALDRIG ur tiden! :D finfina pepparkakor ni gjort btw ;] puss saknar dej vännen! <3

2009-12-04 @ 17:34:23
Postat av: Annica

Tjoho! Nu drar jag igång med ännu en tävling! Var med och tävla om en snygg modeklocka i valfri färg! Kika in på min blogg, kram http://mukisannica.blogg.se/2009/december/tycker-det-ar-dags-for-en-riktigt.html

2009-12-23 @ 07:41:28
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0