Underbaaaara, häääärliga, sommardag!!!

Att man kan må så här bra!!! Helt underbart!!! =D
Uppe med tuppen, nästan iaf. Klockan ringde 7.50.
Klev upp och åt frukost sen bar det av in till staoua 8.43.
Klipptid kl.9.00. Massa tack till Sara som lyckades få till frippan precis som jag ville ha den! You're a star!!!

Med ett stort leende på läpparna gick jag upp för att ta bussen tillbaka till Lugnvik. Klockan va då ungefär 9.50 och nästa buss skulle gå 10.05.
Men så kom jag på att jag verkligen skulle behöva shoppa ett par leggings och ett långt färgat linne så med glatt humör vände jag och gick ner på stan igen.
Gågatan var näst intill tom vilket gjorde mitt humör ännu bättre! =D
Såg att Rut hade öppet så jag smet in där och kikade lite.
Kände dock att det var lika bra att leta reda på nån personal då jag visste precis va det var jag letade efter.
Och vilken härlig tjej jag fick tag på då! Supertrevlig och hjälpsam som hon var lyckades hon leta fram precis det jag var ute efter! Billigt var det oxå! =D
På väg till kassan hittade jag mej en mössa oxå med texten "Bad Hair Day".
Är det inte en sån man ALLTID velat haft?!?!?! =D
Överlycklig gick jag till kassan med mina fynd och fortsatte småprata med den supertrevliga tjejen.

Så gick jag upp till busshållplatsen igen och hade ställt in mej på att få vänta på 10.40 bussen.
Tog upp telefonen och insåg att klockan var 10.05. Vände mej om och såg bussen komma en bit bort! Hur är det möjligt med sånt flyt?? =D
Klev nöjt på bussen och sträckte fram en tjuga. Busschauffören hejade glatt men tittade lite fundersamt på mej. "Vuxen sa jag". "Ta det som en komplimang!" sa han med ett brett leende. "Det gör jag!" svarade jag med ett minst lika stort leende tillbaka.
Jag har aldrig känt det så förut burkar mest bli irriterad. Men idag gjorde jag verkligen det, en underbar dag som denna!
Tusen tack till Sara och den supertrevliga tjejen på Rutan!

You've made my day! =D

Snart kommer Kristina och Liam in till stan. Ska träffa dom en sväng och njuta av solen!
Sen bär det av till Marre och ikväll blir det utgång med birdsen! =D

Jag mår verkligen oförskämt toppen just nu och tänker njuta varenda sekund av det! =D

Ha en underbar dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Pinnen

jag vet PRECIS vad du pratar om, gumman! har massor av såna där fantastiska dagar och hemligheten med dom är att det sitter i vårt eget tänk. om dagen börjar med att vi slår i foten i sängkanten så brukar det oftast fortsätta i samma hjulspår resten av dagen bara för att irritationen vi började dagen med är svår att skaka av sig och i och med det drar vi till oss fler liknande händelser. men visst är det härligt när vi får en bra start direkt från morgon, det underlättar verkligen! :D jag säger bara, läs "The Secret", kanske världens bästa bok! där står det om hur man drar till sig det man önskar sig, och för mig funkar det skrämmande bra :D pusss!

2009-07-17 @ 15:39:12
URL: http://annveronicamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0