Out with the old, in with the new!

Feels goooood!!! =D

Lyckades få min efterlängtade väska tillslut! Nu är den MIN och snart är den hemma här! =D
Jimmy Choo väskan som jag inte kan sluta dregla efter, är den inte underbart snygg?!?! ;)


Har varit och shoppat julklappar idag, det var riktigt skoj! Blir mera imåra tror jag. Älskar jultider! =D
Snart är det dax att åka hem oxå, längtar verkligen som en tooook!

Ett litet tips så här på lördagskvällen oxå, gå in på på den här sidan och tävla om en superfin pilé huvjacka från iob-butiken.se!




Trevlig helg kära vänner! =D

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Tack för din röst! Allt bra?

2009-11-22 @ 09:09:44
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Pinnen

ja den väskan är verkligen toksnygg! hade oxå velat haft en sån men såg att den var slut :( pussar i massor

2009-11-22 @ 17:08:03
URL: http://annveronicamarie.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jimmy Choo?? Din lilla snobb... :P Men den var helt sjukt snygg! Du får visa upp den i jul! Saknar dig! PUSS

2009-11-23 @ 18:11:24
Postat av: Caroline

Hahaha, jaa lite snobbigt kanske =P Men den är ju som sagt aaaapsnyyyygg!! En stjärna, klart det kliar i fingrarna! ;) Sex and the city - Here I come! hahaha. Saknar dej med babe! PUSS!

2009-11-24 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0