Att man aldrig kan ha tid..

..kan inte förstå det. Hur kan man aldrig ha tid att sätta sej ner i 15 min och skriva en liten uppdatering här?!

Tror att det är för att jag oftast vill för mycket. Vill helst skriva om allt och alla här borta och bjuppa på bilder och då blir känslan bara "det kommer ta sån tiiiiid!". Jaa de e klart, för jag gör ju så mycket annat vettigt om kvällarna..

Jul hemma var iaf toppen!!!!! Tack alla som förgyllde den!!!

Sen jag kom tillbaka efter julledigheten har det faktiskt vart ganska så fullt upp. Vädligt skönt efter en höst som jag aldrig trodde skulle ta slut..

Virre och Marcus har vart på besök! Dom poppade in på nyårsafton bara sådär, inte illa! =)
Nyår och helgerna efter det har präglats av utgångar, alldeles för många och alldeles för långa, haha.
Men kul har vi minsann haft! =D

Har träffat en del nytt folk vilket har vart skoj och sen lärt känna vissa personer ännu bättre än jag gjort innan.

Vi har ett undebart gäng här borta! Hade nog aldrig varit kvar här om det inte var för alla härliga människor!
Visst jag gillar ju verkligen mitt jobb oxå men utan nära vänner så skulle det nog inte vara så himla toppen after all.

Saknar ju alla hemma förstås. Det kan man aldrig komma ifrån tror jag. Inte jag iaf.
Önskar bara att man kunde åka hem lite oftare. 2 ggr om år är alldeles för lite. Önskar oxå att alla kunde komma hit och hälsa på!

Nämen jaaa, vi har ju flyttat oxå! Det glömde jag nämna! Underbar lägenhet. Känns verkligen superbra! Trivs som en tok. =) Varmvatten har vi (obegränsat som det känns), större frys, micro, EGEN tvättmaskin (!), diskmaskin, inga myror och heller INGET mögel!!!! Kan man vara annat än helnöjd med det här uppbytet?! haha.

Jaa, det här var ju inte så svårt och inte lång tid tog det heller. =)

Oh btw, United tryckte ner Arsenal med en 3-1 vinst igår, Yiiihaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0