Det vart ingen dans.

Skulle iväg och testa street dance idag men det vart aldrig så. Måste bli skärpning snart alltså.
Ställer in siktet på aqua aerobic på fredag istället då. Här ska jäklar i mej börja tränas! =)

Vart kaos på jobbet idag, börjar vänja mej nu efter dom senaste 2 veckorna som vart en enda stor mess.. ordrar överallt, post its huller om buller, fullt med mail som man knappt vet om man läst eller inte.. Alltså jag brukar ha väldigt mycket saker runt omkring mej när jag jobbar, det funkar som bäst så för mej på nå vis, en organiserad röra. =) Men röran på senaste tiden kan nog kallas allt annat än organiserad.. Oh well, blir nog bra bara Mars närmar sej. =)

Annars så är det mest som vanligt här borta. Hinner ju förstås inte hända överdrivet mycket på en dag heller kanske. ;)

Klockan är runt 19.30.. vad ska man nu hitta på då? Alltför trött för att dra iväg på nåt men på samma gång för rastlös för att bara sitta och inte göra nåt.. den här känslan har vart på besök alldeles för länge nu. Tror det är vintern och mörkret som gör det. Vill ha vår nu! Sol och ljus! Längtar efter att sitta i parken och spela uno, gå till ölträdgården efter jobbet och åka till sjön och bada! Slippa alla lager kläder och allt snöande som varannan dag blir regn.. huvva.. Näää, våren är mer än välkommen hit!

Det är alltid skönt att ha något att se framemot när allt känns rätt så grått och trist och det har jag sett till att skaffa mej. Jag, Dada och Eva ska till Dublin i Mars! Det ska bli superskoj verkligen!!! =D

Sen så kommer mamma på besök i Maj och pappa med nångång då tror jag! Yaaay! =D

Nu till helgen så kommer Lena hit och hälsar på och helgen efter det kommer Gabban så det är verkligen inte så synd om oss ändå. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0