Grattis till mej som har 1-års jubileum idag! =D

Jaha, då var det på dagen 1 år sedan jag började på Exxon. 2 Februari förra året.. insane! haha.
Kan inte fatta att det gått så fort! Började ju nyss. Minns så väl när jag satt där och kluddade i mitt block och kände mej allmänt vilse. Längtade verkligen till den dagen jag skulle ha lärt mej allt och kunna börja jobba självständigt.
Vet att jag tänkte "Längtar så mycket till den dagen då jag kommer hit på morgonen och verkligen vet vad jag ska göra."
I början fattade jag verkligen ingenting. När jag sökte jobbet visste jag inte ens vad det handlade om. Hade det inte varit för att Camilla hade börjat där 2 veckor tidigare så hade jag nog inte ens vetat att det var ett oljeföretag, haha.
Men nu är jag här, där jag så längtade efter att vara. Jag kommer på jobbet och vet vad jag ska göra. Jag vet vad det är jag gör och hur det mesta funkar (även om det ständigt dyker upp nya problem man måste lära sej lösa).
Ibland kan jag hata allt som har med dom där jäkla plastkulorna att göra. Men oftast tycker jag det är roligt. Gillar verkligen att ha mycket att göra och att få lösa probelm och hjälpa till. Även om det är ett väldigt energikrävande jobb så är jag alltid glad när jag kommer dit på morron. Svårt att tro kanske men med underbara kollegor så kan man inte bli annat än glad. =)
Trivs så sjukt bra där!

Så här ser kontoret ut. =)

Här är några från mitt team. 1a kortet från vänster; Eva, Dada, Honza (våran Team Lead), jag, Tobbe och längst ned är Tomas. 2a; Eva, Nico, Anastasia. 3e; Davide, Lucie, Tomas. 4e; Lenka.


Nu ska jag gå och föna håret innan jag dragit det alldeles för långt.

Trevlig kväll på er alla! =)

Kommentarer
Postat av: Pinnen

vill ju hoppas att bilden på mig inte bara sitter där p g a han breve ;]

2010-02-08 @ 23:12:45
Postat av: Caroline

Hahahahaha!!! Nääää, men guuuuu!!! Var en underbar tid under stråket gumman! Väggen är dock inte klar än, va ett bra tag sen jag började. Har ett par sköna bilder från när du och Marcus var här som jag tror kanske måste åka upp oxå. The more the merrier som man brukar säga! ;)

2010-02-09 @ 20:23:03
Postat av: Pinnen

haha du är för söt du! :D bara så du vet, jobbade jag på kontor så skulle du finnas med på bild ovanför mitt skrivbord me ;]

2010-02-10 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0