Lördagsmys hemma!

Gu vad skönt att bara vara hemma ikväll! Jag riktigt njuter. =)
Håller på att sortera kort och rensa grejer på datorn. Ska finslipa mitt OS-schema som jag börjat skriva ner oxå. ;) Huun va underbart det är med sport! Älskar verkligen OS, lixom fotbolls EM+VM! Så jäkla kul när det är Sverige som gäller, man blir så pepp! Och under OS kommer man ju allid på sej själv med att kolla på alla möjliga olika sporter som man i vanliga fall inte alls är så intresserad av men eftersom det är Sverige som är med så blir ju allt så skoj! =D

Hemma själv är jag ikväll oxå. Kan ju kanske tyckas trist på en lördagkväll och allt men det tycker inte jag. =)
Helt underbart att få vara hemma själv nån gång emllan åt, händer ju inte alltför ofta här borta, haha.

Så förutom det ovanstående så bjuder kvällen på slapp i soffan, popcorn och självklart OS!

Missa inte skidskyttet kl.22 ikväll! Helena Jonsson och ACO, så nu håller vi tummarna för medalj! =)

Lite bilder från utekvällen igår. Gu vad kul vi hade! =)






Trevlig helg på er allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0