Aqua aerobic!

Sitter i sängen nu och dricker te. Är helt slut i kroppen. Faan vad skön känsla man har efter man tränat!!
Va på aqua aerobic för andra gången idag. Ett mycket hårdare pass en sist kan jag dock konstatera!  Och gu så skönt det känns nu! Jag och Elina var iväg idag efter jobbet, det håller på mellan kl. 18-19. Pep in på Albert och handlade lite snabbt efteråt sen gick vi hem och gjorde i ordning tonfisktacos till middag, mums! Har hunnit duscha oxå och ändå är klockan bara strax efter 21. Så skönt att man gjort nåt idag! =)

Vårvädret är fortfarande här fast känner nästan att man kanske ska börja kalla det för sommarväder snart.
17 grader, klarblå himmel och sol! På fredag ska det bli upp emot 20 grader!!! YAAAAAAAAY!!! =D
Längtar efter årets första öl i parken! Ska det bli till helgen det kanske? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh herregud vad det låter härligt med vår och öl ute i parken! Jag vill också!

2010-03-25 @ 00:21:37
Postat av: Pinnen

men du det lät inte dumt det! juni närmar sig med stormsteg, ska börja kika biljetter redan nu :D längtar!!! kramar i massor till fina du ♥

2010-04-07 @ 01:05:08
Postat av: Caroline

Jaaa, snart är juni här! Då ses vi igen! =D Längtar oxå!!! Puss på dej min vän!

2010-04-10 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0