Välkommen härliga vårväder!!

ÄNTLIGEN!!!!!!! Nu har det kommit, det som vi alla väntat så länge på - solen och värmen!!

Det började igår och ännu varmare var det idag! Nån nämnde 17 grader men vet inte om det var riktigt så pass men nog inte så långt ifrån iaf.

Det har utlovats 18 grader imåra men kikade just på väderprognosen och det ser inte ut som att det kanske blir riktigt så varmt men iaf upp emot 14! Välkommen härliga + grader, bye bye - grader! Yihoooo!!! =D

Idag firade vi fredagen och det fina vädret med att åka till Pankrac och shoppa efter jobbet. =)
Dom 3 musketörerna! Jaa, det vill säga jag, Dada och Eva, haha.
Jag skulle verkligen inte shoppa till mej själv idag, ett par jeans hade jag lovat mej själv att jag fick köpa om jag hittade några jag gillade. Det vart 2 par.. och en klänning.. och en kofta..
Så mitt försök att hålla igen plånboken lyckades väl kanske inte sådär jättebra men det var ju en bra tanke iaf, det måste jag ju få ge mej själv lite cred för. ;)
Måste ju oxå tillägga att det var fynd jag gjorde. Brände bara 800 kr för allt det där. Inte så illa ändå tycker jag. Ett par av jeansen var på rea tom, 100 kr gick dom lös på (!).
Att man kan bli så lycklig av att shoppa!! haha.

Kikade på film och tryckte en massa popcorn med Elina när jag kom hem från Pankrac, det var mys!
Har precis gått och lagt mej nu, bra tid för en fredagskväll måste jag säga. =)

Imåra vankas det födelsedagsfest. Dada fyller år på onsdag så det blir ett litet förskottsfirande av henne. =)

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0